![]() |
Admin 1/6/2006 |
Kevin, select SVCServiceAgreements.*, (select Min(TermInMonths) from SVCServiceItemTerms T where SVCServiceAgreements.SVCItemNumber=T.SVCNumber) as TermInMonths
|
K
|
kevinl author 1/6/2006 |
Hi, Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14' |
![]() |
Admin 1/6/2006 |
Kevin, |
K
|
kevinl author 1/11/2006 |
Here is the query it came up with select SVCServiceAgreements.*, (select Min(TermInMonths) from SVCServiceItemTerms T where SVCServiceAgreements.SVCItemNumber=T.SVCNumber) as TermInMonths from SVCServiceAgreements where 1=1 ORDER BY [RecordCreationDateTime] DESC
select SVCServiceAgreements.*, (select Min(TermInMonths) from SVCServiceItemTerms T where (SVCServiceAgreements.SVCItemNumber=T.SVCNumber) as TermInMonths from SVCServiceAgreements where 1=1) and ([LotSerialNumber]='M174318' and [InvoiceNumber]='225907') |
K
|
When it build the query the program add the close parenthesis at the end like this |
![]() |
Admin 1/11/2006 |
Kevin, select SVCServiceAgreements.*, (select Min(TermInMonths) from SVCServiceItemTerms T where SVCServiceAgreements.SVCItemNumber=T.SVCNumber) as TermInMonths
|
K
|
What's build 78 ?? I already download the 3.2. |
![]() |
Admin 1/11/2006 |
Everything I said regarding this issue applies to ASPRunnerPro 4.0. Latest build number is 78. |
K
|
kevinl author 1/12/2006 |
I see, but I have version 3.2 register. If I use 4.0, I need to register again. Is there anyway I can fix this in 3.2? |
K
|
Hi, select SVCServiceAgreements.*, (select Min(TermInMonths) from SVCServiceItemTerms T where SVCServiceAgreements.SVCItemNumber=T.SVCNumber) as TermInMonths from SVCServiceAgreements where 1=1 ORDER BY [RecordCreationDateTime] DESC |
K
|
Hi, select SVCServiceAgreements.*, (select Min(TermInMonths) from SVCServiceItemTerms T where (SVCServiceAgreements.SVCItemNumber=T.SVCNumber) as TermInMonths from SVCServiceAgreements where 1=1) and ([LotSerialNumber]='M719922' and [InvoiceNumber]='224037')
select SVCServiceAgreements.*, (select Min(TermInMonths) from SVCServiceItemTerms T where (SVCServiceAgreements.SVCItemNumber=T.SVCNumber) as TermInMonths from SVCServiceAgreements where 1=1) and ([dbo].[SVCServiceAgreements].[LotSerialNumber]='M719922' and [dbo].[SVCServiceAgreements].[InvoiceNumber]='224037')
select SVCServiceAgreements.*, (select Min(TermInMonths) from SVCServiceItemTerms T where (SVCServiceAgreements.SVCItemNumber=T.SVCNumber) as TermInMonths from SVCServiceAgreements where 1=1) and (1=0 or upper([dbo].[SVCServiceAgreements].[SVCItemNumber] ) like upper('%kevin%') or upper([dbo].[SVCServiceAgreements].[LotSerialNumber] ) like upper('%kevin%') or [dbo].[SVCServiceAgreements].[StartDate] like upper('%kevin%') or upper([dbo].[SVCServiceAgreements].[ItemNumber] ) like upper('%kevin%') or upper([dbo].[SVCServiceAgreements].[CustomerNumber] ) like upper('%kevin%') or upper([dbo].[SVCServiceAgreements].[InvoiceNumber] ) like upper('%kevin%') or [dbo].[SVCServiceAgreements].[RecordCreationDateTime] like upper('%kevin%') or [dbo].[SVCServiceAgreements].[EndDate] like upper('%kevin%') or upper([dbo].[SVCServiceAgreements].[CustomerName] ) like upper('%kevin%') or upper([dbo].[SVCServiceAgreements].[Notes1] ) like upper('%kevin%')) ORDER BY [RecordCreationDateTime] DESC
|
![]() |
Admin 1/12/2006 |
Kevin, |